I.Boice | Iranian Boice Community


 

ترک لیست(Tracklist):

1. Let’s Go Crazy
2. Now or Never
3. Mr.KIA(Know It All)
4. Try again,Smile again
5. Rain of Blessing
6. Teardorops in the rain
7. Y,Why…
8. In My Head
9. I don’t know why
10. kimio
11. The Way part1~one time~
12. a.ri.ga.tou.

حجم:424MB

مدت زمان:01:05:31

لینک دانلود:(چون حجم فایل نسبتا زیاد با برنامه اینترنت دانلود منیجر دانلود کنید تا وسط دانلود یهو قطع نشه)


نظرات شما عزیزان:

آرامیس
ساعت10:08---2 مهر 1393
سلام
ببخشید.ولی لینکش خرابه.اگه دو تیکه ش کنی دیگه خیلی عالی میشه.البته اگه تونستی دوتیکه ش کنی لطفا بگو هر تیکه چه آهنگایی داره.
ممنون از زحمتت هادی.الان یهو احساس کردم ما همیشه فقط ازت درخواست کردیم و بهت کمکی نکردیم به جز غر زدنهای گاه به گاه.
پاسخ:دو تیکه؟!....اگه منظورت پارت بندی کردن به صورت فایل زیپه,حتما!!!.....والا تا وقتی vm میزدید روم نمی شد چیزی بگم,تا دارتی گفت همونید دیگه داغ دلم تازه شدو گفتم,این رو هم ردیفش میکنم


طوبی
ساعت21:31---15 بهمن 1392
کارتون حرف نداره واقعا ممنونم سایتتون یه دونه است
پاسخ:#!#!#!#!#!


puran
ساعت14:34---21 آذر 1392
vayyyyyyyyyyy in barname fogholade bod merciiiiiiiiiiiiii
پاسخ:قربان شما


sara
ساعت19:39---7 آذر 1392
eror 404 mide mishe eslah konid??
پاسخ:چی-ل-ت-ر شکنت روشنه.برای حلش برو توی تنظیمات دانلود منیجرت و از حالت پروکسی درش بیار.


کیارا
ساعت17:11---17 آبان 1392
من موندم چه جوری ازتون تشکر کنم؟



خیلی خوبه این برنامه ها و اجراهاشونو میزارین اونم با این کیفیتای خوب



تا الان خیلی از چیزایی که میخواستم اینجا پبدا کردم
پاسخ:هر جوری دلت می خواد,اگه چیز خاصی هم مد نظرت بود بگو تا بذارم.


امیرحسین
ساعت0:24---12 مهر 1392
چقدر طول کشید؟راستی سرعت اینترنتت چنده؟
پاسخ:یه شب تا صبح طول کشید


امیرحسین
ساعت10:38---11 مهر 1392
سلام واقعا این فایلو اپلود کردی؟؟؟؟
پاسخ:پس چی فکر کردی,اگه باور نمی کنی برو تو لینک اسم فایلو بخون.


امیرحسین
ساعت20:41---9 مهر 1392
سلام هادی جدا چیکار میکنی که بازدیدت انقدر بالاست؟!؟!؟!؟!؟!؟!
پاسخ:کار خاصی نمی کنم.موضوع وبلاگ کمی خاص.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:کنسرت,دانلود کنسرت,کنسرت کره ای,cnblue's MTV Unplugge,کنسرت شین وو,کنسرت های CNBLUE,اجراهای زنده MTV Unplugged ,cnblue ,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com